2 hamileyim, ilk cocuga kaynatamin adini koyduk, eşim öyle istedi, gözümün yaşıyla babasının adını koydum desem yeridir çünkü öyle oldu gelelim şimdi kiye, 2 ay sonra dogurucam yine oğlum olucak, eşim istersen babanın adını koy dedi,, benim aklımda aras yada mert var ,birde babamin, sizce , onun babasının koyduk bende kendi babamin mi koysam, yada yeni Bir ad mi koysam karar veremiyorum , siz olsanız babanızın mi koyarsınız yeni bir ad mi , ilk çocuk kaynata adı, 2 ne koyardiniz