Mamacita1 ben de aynı durumu yaşıyorum
Atipik bulgu dendi ne olduğu asla belli değil
- Haftamdayim ben
Şu an sanirim dogumunuza az kalmış nasıl gidiyor ultrasonda vs her şey normal mi
Doğumdan sonra durumu yazabilirseniz çok ama çok mutlu olurum 🙏🏽 insallah sağlıkla gelir bebeğiniz