Ben ilk gebeliğim 16 da düştüğü için bunda bütün gebeliğim boyunca kullandım. Şu an 36 haftalık oldum, artık kullanmıyorum. Kasılma önleyici bir hap aslında, her gece yatmadan 1 adet vajina içine ittiriyorsun, sabah uyanınca fazlası çamaşırına akıyor zaten. Herhangibir yan etkisi ya da zararı yok. Hafif lekelenme olduğu zaman ilk gebeliğimde 1 hafta kullandırıp bıraktırmıştı dr. Başka sebeplerden kaybettik o bebişi, ama bunda 36 ya kadar herrr allahın günü fitillendim resmen. Çok şükür bu günlere geldik orası ayrı 🙏🏻