Merhabalar öncelikle biraz uzun olabilir şimdiden kusura bakmayın.
Ben 29 Mart 2024 de Devlet Hastanesin de normal doğum yaptım tam 39+5 günlüktü bebeğim 2 gün hastanede sancı çektim suyum felan da gelmişti ama illa normal doğum olsun diye zorladılar sonra işte kızım doğdu doğduğu esnada kanala sıkışmış oksijensiz kalmış küveze götürdüler kontrol amaçlı ama 3 gün yatış verdiler oksijen desteği alsın diye kızım 31 Mart da vefat etti sadece 2 gün yaşadı daha sonra ben Ağustos ayında hamile kaldım şuan 21 haftalık olduk Özel hastane takipliyim bugün doktorum normal doğum yapamayacağımı o riski göze alamayacağını söyledi bende açıkçası biraz korktum sezeryandan korkuyorum 😔 acaba ne yapsam hani normal doğum hiç bir hastane yaptırmaz mı yoksa gerçekten riskli bir durum mu (sezeryandan ameliyat korkum var o yüzden korkuyorum bide sonrası zor diyorlar beni korkutuyorlar ) biraz içimi dökmek istedim daha var doğuma ama hep bir korku içindeyim aynı şeyleri tekrar yaşar mıyım diye 😔