Kızlar tam şimdi yattım uyuyordum ki yatakta şangır diye işedim. Sezeryan olduğum için daha önce bilmiyorum. 37 haftalığım. Sancım yok. Ama iç çamaşırım ve pijamam sırılsıklam oldu ve mesane pedim olmasına rağmen . Bu su mu? Napmalıyım sancım da yok acile gitmeli miyim