Baharseska En iyi başlangıç olarak kaliteli biberon ne almalıyım ? Daha şuanlık hamileyim son ayımdayım anne sütünü sağdıktan sonra vs. Hamgisinle vermeliyim sizce
ayseeeemoyku Baharseska Philips avent / aylarına göre biberon ucu oluyor kızımda kullandım çok memnundum halen saklıyorum 🙏
Gokturkmom_ Baharseska avent aldım oğlum tuttu ama ememedi ondan ,şuan lansinoh kullanıyoruz rahat çekebiliyor bununla
Gokturkmom_ Aysgll1 0+ olandan almıştım en düşük akışlıdan yakın zamanda denemedim ama ilk zaman çekemedi ondan
Gokturkmom_ Aysgll1 onu arkadaşım getirdi ben almadım akışını bilmiyorum ama çok rahat emiyor ters çevirdiğimde damla damla yavaşça akıyor en düşük akışlıdan değil büyük ihtimalle
bebegimmm16 Baharseska canım ben oğluma chicco antikolik kullandım memnunum yavaş akıştı. Şimdi kızımada aynısını aldık bakalım