Sabah 10 da randevumu akşam saat 8 de sonlandırdım resmen dalga geçer gibi iş yapıyorlar , zorunlu kürtaj olucam sabah beri yok kan tahlili yok idrar akşam 4 e kadar beklettiler , 4 ten sonda doğumhaneue çıkınca 7 ye kadar da orda beklettiler bişey sorunca burda beklemeyin müşade odasına geçin biz sizi çağırıcaz diyip akşam 7 de çağırdılar , 2. Kez alttan muayene edip bide demez mi yatış verilecek 3-4 gün aç karnına bekleyeceksiniz benden önce aciliyet olan varsa önüme geçecekmiş sonrasında süreç 4-5 güne çıkacakmış. Acaba aç karnına beklemek ne demek ya bünyeye aykırı. Eğer kabul edersem canlı canlı kürtaj yapacakmış. Yoook ya kedimi doğurttıruyorlar hangi yüzyıldayız acaba canlı kürtaj için. Özeller nasıl hemen aynı gün yapıyor o zaman. Birde doğum servisindeyim bağıranlar ayrı , doğum yapanlara da gereksiz tavırlar yakınlarına gereksiz tavırlar. Kabul etmedim eve geldim o kadar gerginim ki bu sinirle sağlık Bakanlığına şikayette bulundum. Dönüş yaptılar hemen oradaki de demez mi doktor süreçlerine müdahale edemiyoruz. E o zaman doğum hane girişindeki bayan elindeki telefonu bırakıp suratıma bile bakmadı içerdekiler hasta yakınlarına azarlayıcı konuştu bundan şikayetçiyim yazın konuyu kapattırdılar resmen. Başka ne yapabilirim acaba bu gereksiz tavırları için