Sezaryen doğum düşünmeye başladım, 35 haftalık hamileyim. Normal doğumdan korkuyorum. Hiç araştırma da yapmadım. Sancı nasıl olur? Nişan ne? Su gelmesi nedir? Diye tamamen akışına bıraktım ancak sezaryen doğum için tarih belirleyip o gün ameliyata alınmak istiyorum.