vicky61 Liv de nazlı hocam ile doğum yaptım 4 ay önce doğum konusunda hiçbir sıkıntı yaşamadım, hastane gayet temiz, doktorumdan zaten çok çok memnunum, katta tüm ebeler hemşireler de çok ilgili idi, hastane baya konforlu idi. Ancak bebek için haklısınız, çok şükür bebeğim de bir sıkıntı olmadı dogum sonrası ama beşinci gün kontrolünde Liv’e götürdük ve çok çok pişman oldum, çocuk bölümüne asla gidilmez, bebeğimi acıbadem de derya hocaya götürüyorum şimdi, acıbadem de 17 günlük iken bir gece yatılı kaldık ve bebeğim sarılık sebebi ile fototerapi aldı, orada da hemsirlerin ilgisi, temizlik v.s. gayet iyi idi. Hatta şunu soyleyebilirim odaları Liv’e göre daha lüks, geniş ve konforlu. ayrıca doğumdan sonra 5. gece ben de yüksek tansiyon ile fenalaşıp liv’in aciline gitmiştim asla ilgilenilmedi benimle, ordan çıkıp gazi tıp qciline gittiğimde tansiyonum 18 idi ve beş gün önce de sezaryen yaptığım için resmen bütün acil seferber olmuştu, prof. dr.lar filan gelip ilgilendi yani. Ama ayakta duramaz halde iken Liv acildeki doktor olur olir bişey yok deyip eve gönderecekti beni 😂Yani çocuk ve acil bölümleri konusunda kötü tecrübelerim var liv’de, sadece tek iyi şey doktorumdu. şu an Liv’e sadece nazlı hoca için gitmeye devam ediyorum, çocuğumu asla götürmem.