Doğal yolla daha önce hemen hamile kaldım bir oğlum var ondan önce de birtane düşük olmuştu ikisinde de ovulasyon testi felan kullanmadım ikinci çocuğu istiyoruz Allah nasip ederse doktora gittim tahlil felan bir sorun gözükmedi bu ay ovulasyon testi alıp deneyeyim dedim ama takvime göre yumurtlama günlerim başladı hep tek çizgi çıkıyor test mi bozuk ben mi yapmayı bilmiyorum anlamadım önümüz de ki iki günde yüksek gebe kalma şansı gözüküyor takvimine göre bir daha yapcam bakalım adetlerim hep düzenledir Allah isteyip kıymetini bilecek herkese nasip etsin İnşAllah evlat