Kızlar selam ilk gebeliğim 34+5 deyim.
2 gündür bebeği karnımda değil kasıklarımda hissediyorum sürekli bir baskı hissi var 10 dk da bir idrara çıkma hissiyle kendimi tuvalette buluyorum.Acaba doğum kanalına mı girdi bunun için erken değil mi.Erken doğum söz konusu olabilir mi?Tecrübeli annelerden fikir bekliyorum🫠