Dilaraydin Gebeliğin kaçıncı haftalarında yerleşme kanamanız oldu kızlar benim iki gündür o şekilde bir kanamam var ve bebeği kanda öğrendim daha hastaneye gidip baktıramadım kana göre 6 haftalık hamileyim yorumlarınızı bekliyorum
Bluebey Dilaraydin adet olmadan 3 4 gun once kahverengi leke geldi peceteye sildikce adet olcam sanmistim hatta 2 3 gun geldi
zeyasya Dilaraydin aynı haftada oldu benimde ama ben doktora gittim ilk gün progeston fitil kullandım hemen kesti doktorunuz size vermedimi
nur-aleyna-06 Dilaraydin her kanama yerleşme kanaması olmayabilir lütfen ilk fırsatta doktorunuza danışın veya acile gidin. Pregesteron yazacaklardır büyük ihtimalle. Ben de kullandım. İyi ki kullanmışım🤍
Gnl54 Dilaraydin kanamanın rengi önemli bende kahverengi 1 hafta sürmüştü kırmızı tehlikeli diye biliyorum yine de Dr agitmekte fayda var tabi
Ebrucar Ben de kanama devam etmeyince test yaptım pozitifti, 5+3 dediler muayenede ama 9. Ve 11. Hafta yine lekelenme oldu progestan kullandım 13. Haftaya kadar sorun olmadı şükür şuan 3 ay 20 günlük yanımda ❤️🥰