Kızlar kafayı yiycem 2 buçuk ay oldu doğum yapalı 2 haftadır kabızlık çekiyorum hayatımda ilk defa. Deliricem sadece sıvı besleniyorum çorba hoşaf vs. Sadece musil rahatlıyor ama oda bebeğe geçiyor ne yapıcam Allah aşkına ne kadar sürede geçer doğum yapan bütün arkadaşlarım yaşamış kimisi 2 ay kimisi 6 ay ne kadar sürer belli değil doktora gitmelimiyim bilmiyorum ya da başka sebebi olabilir mi