14 Aralık yumurtlama günümdü Ovülasyon testi ile takip ettim. Regl bittikten sonra 3 gün arayla, yumurtlama gördüğümde ise 3 gün üst üste birliktelik yaşadık. Ama dün idrar yolu enfeksiyonu için acile gittim öncesinde kan testi istediler negatif çıktı. Sonuç değişir mi bilmiyorum.Reglme de daha var son 2 aydır düzensiz olmaya başladı. Gebelik öncesi için vs önerileriniz var mı? 🌸