Kızlar öncelikle Allah hepinize kolay doğumlar nasip etsin 🙏
Benim bebiş bu sabah 9 gibi suyumun gelmesiyle ilk hamleyi yaptı 🙂 birden ıslaklık hissettim sonra ayağa kalkınca su gelmeye devam etti saat 9 buçuk gibi eşimle evden çıktık hastaneye geldik yatış verdiler doğum başlıyo dediler nst falan bakıldı açılmam 2-3 cmydi o ara sinek ısırığı tarzında karın ağrısı, adet ağrısı gibi bi ağrım vardı. Saat 12 gibi sancı şiddetli olmaya başladı sancı geldikçe çömeliyordum sanki hafifletiyordu.. doktoru çağırdık ıkınma hissim geliyordu anladım açılmanın ilerlediğini. Sonra doktor baktığında 8-9 cm olmuştu. Doğumhaneye geçtik çatala çıktım sancı geldikçe doktor ıkın dedi birkaç ıkınmada geleceğini söyledi. Daha sonra güçlü bi şekilde ıkındım 3.4. ıkınmada geldi bebek o an tüm acılar bitiyor gerçekten..
İki tane dikişim oldu dikiş esnasında bir şey hissetmedim ebeler doktorlar çok güzel davrandı. Direkt doğar doğmaz yanağıma koydular o his çok başkaydı 💙 Ve Allaha şükür o sancıyı sadece iki saat falan cektim ilerlemem hızlı oldu hamilelik boyuncada hep aktiftim yatarak geçirmedim belkide oda bir etkendi hızlı ilerlemeye 🤷🏼♀️ bu arada sancı dediğimiz şey dayanılmayacak gibi değil korkutmak gibi olmasın sadece daha önce bilinmeyen bir duygu ve nasıl geçireceğini bilemiyorsun.. Sonu herşeye değer 💙 Küveze girme olmadı 37. haftada 2600 olarak doğdu. Şimdi dinleniyoruz yarın hastaneden çıkacağız evimize gidicez insAllah hepinizin su gibi doğumu olsun biz elendik 🥲👶🏻