Merhaba kızlar şuan 5+2 haftalık hamileyim. 4 yaşında bir kızım var. Kızımdan önce ve kızımdan sonra toplam iki kez kimyasal gebelik yaşadım. Bugün keseyi gördük şükür doktorum folik asit haricinde hiç birşey vermedi. Fakat coraspin kullanmam gerektiğini düşünüyorum dediğimde tekrarlayan düşüklerde öneriyoruz her hamilelikte değil dedi. E zaten iki kimyasal yaşadığımı biliyordu. Sigara da kullanıyordum gebeliklerde tiksinti geliyor kullanmıyorum ayrı bir mevzu ama bu etkenler coraspin kullanmam gerektiği yönünde bir düşünceye sürüklüyor beni. Bana bir akıl verirmisiniz ne yapmalıyım?