YyyyYasemin şimdi buna ben çok güzel bir örnegim. Bizim yakınımızın 4 aylık bebegi kusmugunda bogulup öldü. Kadın hemşireydi hem de. Yan yatırma falan kucukken. Cocuk kendi dönmüş 4 aylık olunca. Ben bunu duydum ya aynı senin gibi korktum canım. Cok normal bu. Sonra korkumu yenemedim. Biz de eşimle 6 ay boyu gece bildigin nobet tuttuk. Duyan inanmıyordu. Ama baska türlü korkum gecmiyordu. Simdi oglum 5 yasında. Bir daha gebeyim. Ama bu cocuguma aynısını yapmayacagım yapamam da zaten oglum okula gidecek uykusuz kalamam… alaha emanet etmekten baska care yok.. iyi düsün iyi olsun..