Cerosss1 bende devlete gidiyorum 39. Haftamda gittim sancı çıkmadığı için, alttan bakmadı doktorum, direk pazartesiye yatış verdi tam 40 haftalık oluyor. O zamana kadar sancımı beklicem inşAllah gelir. Göğüs ucu içinde endişelenme benimde biri çok azcık biri de hiç yok içe gömülü ama ilk oğlumu çok rahat emzirdim önemli olan doğru emzirme, ucu deil o kahverengi alanı çekmeli bebek, ve damakları o kadar güçlü ki emin ol çok rahat emzirebiliceksin.hatta uç olunca yara olma ihtimali de daha yüksek oluyor, azcık ucu olan göğsüm yara olmuştu ben sevinmiştim diğerinin ucu yok diye