Emirim27 Kızlar bebeğim kanalda 38+6 günlük hamileyim sancım yok doktor sancın olmasa suni sancı veririm dedi böyle olup tekrardan sonra sezeryan olan var mı nişanım da gelmedi beyaz akıntı var sadece .