Gozde29 Kızlar merhaba bugün kontrolüm vardı 26 haftalık oldum bebeğin suyu biraz fazla dedi doktor böyle bir sorunla karşılaşan varmı çok korkuyorum yine bebeğime bişey olacak diye
efeduru Gozde29 banada demişti öyle canım hic korkma Yemene icmene dikkat et yeterli oğlum iki yaşına girecek hiç bir şey olmaz Allahın izniyle 🫶 hatta bana erken dogurursun dedi hiçte öyle olmadı
Gulperi8 Gozde29 benim de fazlaydı 1 ay boyunca 10 güne bir kontrole gittim erken doğum riski olabilir dedi endol isimli bir hap vermişti bu ay çok şükür düzene girdi suyum gebelik şekerinden şüphelendi ama gebelik şekerim yokmuş
mervedmrcn Gozde29 karbonhidrat yeme abur cubur filan onlarıda yeme sebze ağırlıklı beslen 1-2 haftada normale döner inşallah hiç korkma, şeker yüklemesi yapmanı istedi mi peki doktor?
STokcan01 Bende 26+6 dayım, iki kontroldür suyun fazla diyor hatta sınırda. Şeker ve çikolata tarzı şeyleri tüketme dedi bir de su tüketimini azaltacağım🙏🏻 şimdilik bi risk yok dedi ama olmaması için tedbir tabikide 🤲🏻
Soncicek Su tüketimini kısıtlamayın aksine arttırın. Beyaz un şeker paketli gıdalar makarna pilav tatlı uzak durun sık sık az az yiyin ara öğün yapın meyve yanına çiğ çerez 5-6 adet veya yanına bir bardak ayran/süt/yoğurt tüketin su düzene giriyor.
Gozde29 Evet kızlar şeker yükleme yaptırdım yüksek çıktı benimde korkulacak bir şey yok ama yemene içmene dikkat etmen lazım dedi insan yinede tedirgin oluyor
STokcan01 Her türlü test yaptırdı, şeker yüklemeside buna dahil ama gebelik şekeri çok şükür çıkmadı 🤲🏻 tedbir amaçlı az tüket dedi demek ki etkiliyor suyu 🤷🏼♀️
mervedmrcn ayseheyecanli genelde her hamileye yapılması öneriliyor, gebelik şekeri normal bildiğimiz şeker gibi değil sadece gebelikte oluşan bişey. Önlem amaçlı doktorlar yaptırılmasını öneriyor ama kimiside şeker yüklemesi istemeyip açlık tokluk şekerinin takibini yapıyor her gün. Benim açımdan çok önemli bişey bebeğin sağlığı için
mervedmrcn Gozde29 dikkatli beslendiğin sürece hiçbir problem olmaz Allahın izniyle kendini kötü düşüncelerle üzme hamilelikte normal bişey bu dediğim gibi bolca sebze tüketmeye çalış zaten doktorun sana nasıl beslenmen gerektiğini söylemiştir