Merhaba kızlar biliyorum tüy dökücü gebelikte kullanımı önerilmiyor. Ama ben dayanamadım kullandım 6 aylık gebeyim gebeliğimin ilk başından beri hiç kullanmadım ama koltuk altlarıma bugün kullanmak zorunda kaldım. İlerde genital bölgemede kullanmayı düşünüyorum çünkü gerçekten göremiyorum orayı jilet veya epilasyon kullanayım. Geçen jilet ile alayım dedim bir türlü göremedim karnımdan dolayı aynada götürmemiştim yanıma öyle yarım yamalak almışım kan da oldu biraz. İlk defa kullanmama rağmen bir sakıncası varmıdır koltuk altına kullanımı ???