Zeusss Kızlar 32 haftalık hamileyim ama sadece sol tarafta hissediyorum normal mi bu durumu yaşayan var mı şimdiden teşekkürler çiçeklerim❤️🔥🫶🏻
semi29_ Zeusss 35+5 haftalık hamileyim ben de sadece yukarda ve sağ tarafta hissediyorum bence yerleri daraldığı için ve baş aşağı döndükleri için olabilir
Mavi_rella Zeusss ben hemen el kaldırayım canım 🙋inan ki hamileliğin başından beri hep sağdaydı bebeğim hala da sağda solda çok hissetmiyorum bazen göbeğimin ortalarında ama hiç solda değil. Bende 32yi bitiriyorum yarın 33e giricez inşallah 🥰
zmz5857 Zeusss batıl inanç mı bilmiyorum ama🥰 kızımı hep solda hissettim ben hep soluma toplanırdı şimdi oğluma hamileyim o tam tersi sağda hıçkırıkları bile hep sağda oluyor
mucizemgelsin61 Bende sağ boşluğumda hissediyorum uzun zamandır hep orda bazen yukarı doğru çıkıyor falan ama hep sağda 33+3
Zeusss zmz5857 aaa ilk kez duydum ama benimki erkek ve dediğim gibi sürekli sol tarafta hissediyorum 🙃
Bluebey Bwnde hep sagda hissediyorum hatta ayagiyla itiyo sag tarafta solda hic bisey yok diger ayagi nerde acaba😂