Meri-12 Herkese merhaba, hamileliğimin 9.haftasındayım ve yarın kalıcı oje yaptırıcam fakat etrafımdaki bir kaç kişi yaptırma kesinlikle doktorlar ilk 3 ay hiç bişi yaptırmayın diyor diyorlar. Sizce herhangi bir sakıncası var mıdır acil cevap lütfennn
Gulsena09 Meri-12 ben hic yaptirmadim abdest gecirmedigi icin ama ilk uc ay yasak bu tur seyler demisti doktorum
minikbebegim06 Meri-12 basit bir nemlendirici bile kullanmayın diyorlar nasıl riske atıp böyle şeyler yapıyorsunuz çok şaşırıyorum