Yenianne6161 Kızlar selam 2-3 saattir çatı ve bel ağrısı var bu normal mi normalin bir tik üstü ağrısı dinleniyorum dinleniyorum geçmiyor gidip geliyor
Omusum Yenianne6161 37+2yim bende ikinci gebeliğim aynılarını yaşıyorum muhtemelen doğum pozisyonu aldı bebekler o yüzden bu şekilde ağrı ve baskı hissediyoruz
12betul Yenianne6161 bence 37.0 bugün tam aynıları var ama sancına dikkat etmende fayda var takip edeceksin canım . Bende bi bakıyorum sancı vuruyor aralıklı tamam herhalde şiddetlenecek aralıklı da hani sonra pat geçiyor . Şaştım vallahi
Yenianne6161 Aslaninannesi-41 valla benimki geçmedi kızlar kustum iki kere belim kopacak gibi doktor nst cektir dedi gidiyoruz bakalım
Kzbn-98 Yenianne6161 doğumunuz başlamış olabilir ayak ağrısı diye tabir edilen yalancı sancı olabilir belden karna doğru gidip şiddetleniyorsa ve alttan ağrı vuruyorsa doğum başlamış demektir inşallah sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız 🥰
Bluebey Cati agrisi nasil bisey oluyo benim bazen alt tarafa cok baski oluyo cikicakmis sanki gibi ama
Yenianne6161 Geldik şimdi kasılmalar çıktı biraz daha takip edilecek bakalım zaten 1 ocakta sezaryenimiz var bakalım ne olacak 😀😀
Yenianne6161 [silindi] geldim nst girdim biraz sancı çıktı açıklık kontrolü yaptılar açıklık yok biraz bekleyelim dedi
Yenianne6161 [silindi] bacım bir an önce olsun desteksiz yuruyemiyorim 3 tane burnum oldu ödemden 😀😀😀😀 anammm delirecemmm
[silindi] Yenianne6161 ajsjhshs kız ben de çok zorlanıyorum yürürken, markete çıkmam lazım ama erteliyorum sabahtan beri 🤣🤣