eymenaras Merhaba kızlar 36 haftalık hamileyim çok felaket şekilde grip oldum artık öyle ki öksürmekten belime sancı giriyo ne yaparsam daha çabuk toparlarım acaba lütfen yardım edin 😔😔
Minnos53 eymenaras bende 37. Haftadayım dün hastaneye gittim malesef bol meyve ve limonlu çaydan başka Öneri yok 😔
SevdaNurum Minnos53 eymenaras şuan aynı ben de öleyim. Agzım burnum tıkalı. Nefes darlığı ve öksürük var. Gece hiç uyuymadım😔 dr a gidip ilac da kullanmak istemiyorum. Bol bol istirahat etmeye calışıcam ve c vitamini 👍 inşallah geçer hemen atlatırız🙏🏻 geçmiş olsun
Burcum91 eymenaras bana hocam surup verdi bide 10 tane icinde tablet vardi ilac oyle bi ikac verdi ictim vallha duzeldim allaha sukur suan sadece arada tikanio burnum okadar viks suruyom bende
Chanelmom eymenaras bende 4. Ayımın içinde çok kötü olmuştum. Acile gidip serum taktırttım. En azından çabuk atlattım. Öksürüğe ayva yiyince hafifliyor. Ama serum yaptırın derim. Ben nefes alamıyordum
Minnos53 eymenaras bana serum bile takmadılar belki toparlardım ama daha kötüye gidiyorum nerden buldu bizi son zamanlarımızda ya bu halde ebbedi Doğum yapamam 😭
eymenaras Minnos53 nst ye girdiğimde sancı çıkıyodu öksürmekten o kadar kasılıyodu ki yavrum 2 hafta sonra da sezeryana giricem nasıl olacak hiç bilmiyorum 😔 bu arada çok geçmiş olsun canım
Minnos53 SevdaNurum sanada geçmiş olsun Canım benide en çok boğazım daraltıyor nefes alamıyorum yutkunamıyorum acayip kaşıntı var bana Bi ilaç dedi aslında ama kağıt yazıp imlamam gerekirmiş bebeğe yan etkisi olabiliyormuş bende kabul etmedim 😔
eymenaras SevdaNurum çok geçmiş olsun 😔2.5 yaşında bi oğlum var onun peşinde dolanmaktan yatıp dinlememe hiç fırsat yok
eymenaras Burcum91 banada 1 şurup 2 hap verdi ama toparlanacağıma sanki daha beter oldum başım patlayacak sanki çok berbat bir şey 😔
SevdaNurum Minnos53 iyi yapmışsın hele bide yan etkisi varmış bebeğe hic gerek yok. Sabah kalktgmda burnuma haff viks sürdüm. Actı bayaa nefesimi. Evde varsa sür sen de bayaa acti nefesimi 👍
Minnos53 eymenaras ayyy sezeryanla o dikişler daha fena allah razı olsun Canım sanada geçmiş olsun inşallah kısa sürede iyi oluruz 🙏🏻
Burcum91 eymenaras devammet kullanmaya ihlamur nane limon ic bide portakl.suyu limon sık ic ben oylede atlattim
Gunesibekliyoruz Kizlar ben de oksurukten bel kasimi incittim ağrıdan canim burnumdaydi. Ihlamur ayva zencefil aklınıza ne gelirse yaptim, 2. Antibiyotik bitiyor vs etkisi yok derken dün bütün gün bebegimin utusunu yaptim, gun boyu buharla hasir nesir oldum diye galiba 3 haftadir atamadigim balgami attim soylemesi ayip... sifa olsun diye söylüyorum nasil rahatladim gun boyu anlatamam... ertesi gun yine aynı ama yine de temizlenmis hissediyorum
eymenaras Gunesibekliyoruz kafayı yicem öksürükten baş ağrısı ıhlamur tarçın zencefil bana mısın demiyo hiç 😔 sanırım benimkide öyle oldu akşam bi ara dedim artık böyle giderse doğururum yani 😔
MGZT eymenaras zencefil tarçın ıhlamur limon kaynatip içine bal katıp içmek 😊birde andız pekmezi ben 17 gün çektim 17 gün sonunda tavsiye üzerine içtim iki günde öksürük balgam gitti kaç gündür ne çekmişim dedim