Melekk_1 Selam kızlar 2 li testi yüksek çıkıp geri kalan herseyin doğuma kadar normal ilerleyen oldu mu? Ben şuan o süreçteyim detaylı ultrasona girdim her ay hersey yolunda idi. 36 haftalığız çok az kaldı ve aşırı stresliyim. Hiç bir testte yaptırmadım. Rabbimin yarattığı her şekilde kabulüm çünkü 🌹
Melekk_1 Melekk_1 ha 35.hafta da bebeğin 3 böbrekli olduğunu söyledi doktorum. Korkmana gerek yok dedi doğumdan sonra bebek kontrol altında olacak dedi. Ve genetik olabilirmiş babam da 3 böbrekli çünkü
myavocado Melekk_1 yaşım 36 olduğundan ikili testte yaş riski yüksek çıkmıştı 1/250, ancak kombine risk yine de düşük idi. Sonra fetal DNA yaptırdık temiz çıktı, üçlü tarama ve detaylı USGde de bir sorun gözükmedi, çok şükür bebeğim sağlıklı doğdu 😊
Suzumm Perinatolojide yatıştayım riskli gebeliğim amniyon sıvımda azalma olduğu için pazartesiden itibaren doğum kararlaşılcak pazartesi 36+1 oluyorum bebeğin kg su 2200 ve 2-3 hafta göbek çevresi küçük kalmış baya dediler bebek küçük dediler
Melekk_1 Suzumm rabbim yardımcın olsun canım şekerin var mı peki benim şeker var 2 hafta önce 2700 idi bebeğin kilosu suyum da fazla iri bebek biraz dedi
Suzumm Melekk_1 çok teşekkür ederim 🥹❤️ hayır şekerim yok tansiyonumda normal ama işte böyle oldu nedense 🙂↕️