Arkadaşlar bugün doktora gittim 13 haftalık hamileyim 2 li tarama testi yaptırmıştım down sendromu riski gördü dovn sendromu demedi riski var dedi bunun için 4 lü tarama testi yapılıyormuş ama her yer yapmıyormuş yaptıran varsa nerede yaptırdığını yazabilirmisiniz yada bu konu hakkında bilgisi olan