Hilal0711 Kızlar geçen aydan sonra düzenli ilişki+folik asit kullanıyorum. Uygulamaya göre adetime 3 gün var. Ara ara baş dönmelerim var ve midem bulantım var. Normalde adetlerim düzensiz olur negatif olmaktan yoruldum artık. Sizce ne zaman test yapmalıyım.
ucanpayanda Hilal0711 yumurtlamadan 11 gün sonra beta yükselmeye başlıyor canım en erken.. Yumurtlama tarihini biliyorsan ona göre test yapabilirsin..
YyyyYasemin Hilal0711 ben şuna çok inanıyorum eşimle 5 aylık evliyiz ve ilk 2 ay ilk günden beri istiyoruz daha sonra bi yazı okudum çok isteyip de olmayan ancak çocuk düşüncesini kafadan atınca çok rahat gebe kalan birinin yazısını okudum ve eşimi karşıma alıp bir daha böyle düşünmeyelim ve asla o şekilde ilişki olmasın dedim kafamızdan attığımız ay gebe kaldım tabi yine dualarımı ettim Rabbimden ıslarla istedik orası ayrı ancak kafanın rahatlığı çok önemli sürekli o düşünceyle yaşamak insana ağır geliyor Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın
Delihatunnn Hilal0711 ovulasyon yani yumurtlama testleri varmis guzelim bende. Burda duydum gebelik testi gibi adetin biter bitmez yaomaya basliyosun hergun cift cizgi ne zaman kop koyu cikarsa o gun yumurtalaman oluyormus koyu olmadigi gunlerde de yine gun asiri degerlendirme yapabilirsin benim adetimde duzensizdi ama ben bilmiyordum sen dene
Hilal0711 Delihatunnn yaaa çok teşekkür ederim bu ay onu da denemeye başlayacağım. Umarım hepimiz hayallerimize kavuşuruz.
Hilal0711 YyyyYasemin ben de ilk çocuğumda öyle olmuştum gerçekten psikolojii hayatımızı yönetiyor. 3 ay denedik olmadı diye üzüldüm sonra akışına bıraktım öğrendiğimde 2 aylık hamileymişim. Dediğiniz gibi inanç meselesi umarım kendimi yenebilirim🫤