Benim bu gün 25.günüm pazartesi günü gittiğim kontrolde şimdiye kadar bitmesi gerekiyordu kanamanın dedi doktor ultrasonla baktı içerde kan birikmiş planlı sezeryan olduğum için rahim kasılarak kanı atamamış toparlanamamış içerideki kanı ufak bir operasyonla çıkarttılar. Sizinkide öyle bişey olabilir kan içerde kaldıkça enfeksiyona sebep oluyormuş en kısa zamanda görünmeniz faydalı olacaktır.