Merhaba kızlar
34 haftaligim 3.normal doğumumu yapacağım kesinlikle yapmanızı önereceğim birkaç birşey söylemek istiyorum kime ne yardimim dokunursa ne mutlu bana 😊
Birincisi; Meryem Ana otu suyuna duasini okuyup bekletin dogum baslayinca otu suya atip 3 yudum için acilmanizi çok hizlandiriyor doğum bittikten sonra sudan çıkartıp kurutmayi unutmayın.
İkincisi; Nali şerif yani peygamber efendimizin sandaletinin resmi onun çıktısını alip dogum esnasında sağ avucu uzda tutun faziletlerini araştırın doğumu kolaylaştırdığını çok kişiden duydum
Üçüncüsü ise doğumdan sonra emzirmeden once göğsünüze soğanı ikiye yarıp sürün göğüs ucu yarasi asla olmazsınız bunlar tavsiyelerimdir iki dogumumuda normal dikişsiz hızlı yaptım
Allah hepinizin yardımcısı olsun banada dua edin 🤗
Başka önerisi olanlar yazabilir 🤩🥰