Sahra25 daha çok yeni benimde o haftalarda yoktu 6 dan sonra başladı bulantılarım. Her hamilelikte bulantı olacak diye bir şey yok. Olmayadabilir normal yani. Ama benim 7. Haftadan sonra yoğun bulantı tiksinme aşerme oldu ve ikiz gebelikte ekstra bulantı tiksinti oluyordu ilaç kullandım ona rağmen oluyordu.