Sahra25 Kızlar ne bulantım var ne iştahsızlığım 6+3 teyim ama sıfır yani ve hiçte yaşamadım sadece ayakta fazla kalınca kaşığım belim sızlıyor gibi oluyor oturunca geçiyor ara ara göğüs acılarım var onun dışında birşey yok normal mi bu bulantı olmaması
Minnakpopus Sahra25 şükret bence ve fazla dillendirme 😂 normal tabiki gebelik demek herkeste bulantı kusma olacak demek değilki. Ben ilk gebeliğimde prensesler gibiymişim şimdiki gebeliğimde hamilelik bu mu diyorum bulantılardan 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Gamzeli_anne_ Sahra25 bende 13 haftalığım öyleyim bebeğim kız olduğunu öğrendik oğluma hamıleyken doğurana kadar çıkardım mıdemı çok kötüydü hamileliğim herkeste bulantı vs olcak dıye bır kaıde yok keyfını çıkar ama ılerıkı haftalarda arada bulantın olur
Edakayhan Sahra25 keşke sizin gibi olabilseydim hayatım bi anda kaydı gibi 🫠 19. Haftadayim ilaçsız serumsuz geçmiyor bulantilarim çok fazla bebeğim sağlıklı bunada bin şükür. Arkadaşımda ne kusma ne bulanti hiç bir şikayet yaşamadı çok şükür onunda süreci gayet sağlıklı
A145N Sahra25 ne zman dillendirirsen o zman daha beter oluyosun canım 😂ben bulantım yok dediğim gün kusmayla uyaniyorum ağrıdan yatakta duramıyorum 😂bı sure sonra geçiyo
Sahra25 Minnakpopus ay gerçekten mi ya ahahha çok teşekkür ederim.. bide biz geçen hasta keseyi gördük doktor 3 hafta sonra gel dedi hem bebeği görelim gelişsin dedi yani psikolojik olarakta sende etkilenme bu süreçte görmedim etmedim diye dedi bi yandan çok heyecan yapıyorum telaş yapıyorum..🥹
birkediannesi Minnakpopus ya resmen beni tarif etmişsin şuan, ilk gebeliğimi resmen oynaya oynaya geçirdim istediğimi yedim istediğim yere gittim şuan yemek dendiğinde midem kalkıyor ağzımın tadı hep bozuk 🤯
cauuv1 Sahra25 aynıyız bende de bulantı falan hiç bi belirti yok. Geç döllenme olmus keseyi gördük 3 hafta sonra gel bebek icin dedi bekle bekle catladım son bi hafta kaldı şükür doktora gitmeye
Sahra25 Gamzeli_anne_ ya yemek yiyorum yedikten sonra bi halsizlik çöküyor ve tüm içinde hep halsizim yani yaşam enerjim tükenmiş gibi ama onun dışında birşey yok o yemek sonrası halsizlik bulantıda 5 dk sürüyor geçiyor
selinsy Sahra25 bu arada bende de kasık agrısı bel ağrısı oluyor ayakta kalınca normalde yatınca geciyor goguslerim şişti bide
selinsy Benim ilk gebeligimde hic bulantı kusma iştahsızlık olmadı, arkadasım da o dönem hamileydi onda da olmamıstı. Simdi 2.ye gebeyim 5 haftalık yine bulantım yok😊 baya da iştahlıyım) merak etme bence canım
Sahra25 selinsy ay evet hiç ağzım durmuyor bi tek ben sa ah kahvaltı yapmaktan nefret ederim hemen yiyemiyorum hala bir saat falan geçiyor öyle yapıyorum kahvaltı oda ilaç içmek için yani sabahları hiç iştahım olmuyor ama akşam sanki içimden canavar çıkıyor..
Sahra25 selinsy yani sabahları aç karnına pekmez kaşıklıyorum 2 3 kaşık o biraz iştahımı açıyor öyle kahvaltı yapabiliyorum
Sahra25 Edakayhan ayyy canım ya Rabbim yardımcın olsun.. en kısa sürede atlatmanı Rabbim nasip etsin sağlıkla al kucağına inşAllah..🥹🤲🏼
cauuv1 Sahra25 amin insallah off zaman durmus gibi hatta bana 6 ocaga randevu vermişti o gün eşim çalısıyo diye 3 ocakla degistirdim 3 günden bisey olmaz heralde. 8+2 de gitmiş olcam. Sen ne zaman gitcen o zaman kac hafta olcan gldlf
Sahra25 cauuv1 bende 8. Haftaya girmiş olucam sanırım eğer ki dayanabilirsem çünkü şimdiden mızlanmaya başladım görmek istiyorum diye 😂
Basakparlar Sahra25 bende 10.haftama kadar niye bulantım olmuyor diyordum 1 haftadır yemeğin ortasında bulanıyor 😂
Sahra25 Meltemanneolsun ya insan bu sefer niye belirtim yok diye telaş yapıyor bide burda okuyorum diye sanırım sarsılıyorum