T-aksoy 11 haftada gece ne olduğunu anlamadığım aşırı rahatsızlık veren bi durum bulantı mı değil tam böyle yoğruluyor gibi ağrı mı valla tarif edemiyorum çok zorlanıyorum ne yapabilirim?