eliff__ bence geçmesini bekle yani 6 Ocak pazartesi senin için daha uygun olur çok erken öğrenmekte iyi değil çünkü doktorlar adet gecikmesi yaşamayana kadar kesin hamilesin demiyorlar kimyasal gebelik yaşayan çok kadın var hayal kırıklığına uğramamak için sabırlı olmalısın ve rabbim sana hayırlı evlatlar nasip etsin 🤲