Biranne26 canım ben 21.haftam da hissetmeye başladım 23 oldum artık daha net.. Senin için henux erken, o tabiki içeride hareket halinde ama sen hıseedemezsın çünkü kendini hissettırecek güçte değil henüz ve hareket alanı çok geniş.hissettıgın sey bağırsak hareketleri suan için, Allah'ın izniyle hissedecegın günlerde gelecek 🙏