Ezolas Kızlar selam.30 haftalık hamileyim Kanada Toronto’da doğum yapacağım ama çok korkuyorum.Hem doğumdan hem orda olmasından..Tamamen eşimin zoruyla gidiyorum. Bu konuda tecrübesi olan var mı ? Ya da yurtdışında doğum planlayan?