MerveA2020 petunya55 36+3 üm. Genel temizliği bitirdim , hastane çantamı hazırlamam gerekiyor üşeniyorum 😅 Sonra da süslerini hazırlayacağım inşallah doğurmadan 🙈 Kıyafetlerini de önceki hafta yıkayıp ütülemiştim bi onlar hazır şükür 😂
mavera petunya55 34+5 ikiinci swzeryanimi olcam inşallah 38mhaftamda haftaya çantamı hazırlayıp temizliğe başlayacağım inşallah sağlıkla kavuşuruz bebeklerimize♡
semi29_ petunya55 her şeyim hazır sadece yatıyorum erken doğum riskimiz var sıpa bizi heyecanlandırıyor her an gelebilir 😅
ceren-123 petunya55 35+1 aşırı zorlanıyorum artık 9 kilo aldım ama yerimden kalkarken bile belim sırtım çok ağrıyor 😣 herşeyimiz hazır kızımı bekliyorum ☺️💕 İlk gebeliğim normal doğum düşünüyorum Allahın izniyle baş geliş pozisyonu bakalım bundan sonrası için nasıl ilerleyeceğiz 🥹👼🏻
Tgbashnn Kıyafetler falan hazır hastane için hazırladım kapı süsü ve çikolata da yarın yada diğer gün gelebilir doktorum 16sına gün verdi cumartesi kontrolüm var
petunya55 Tgbashnn planlı sezaryan ozaman inşallah saglıkla gelsinler çok şükür hazırlanmışsınız sizde😊
petunya55 MerveA2020 hala genel temizlik yapmadık bizde haftya bitirecektir geceleri agrım oluyor bu ara sizinde varmı
Tgbashnn petunya55 Amin inş canım serklajlıyım çok şükür bugünleri gördük gurbetteyim tekim hazırlayıp hazır dursun dedim🤗
MerveA2020 petunya55 Benim geceden ziyade gündüz daha fazla oluyor kendimi yorduğum için sanırım. Yardım edecek kimse yok eşim çok yoğun çalışıyor ona da bişey diyemiyorum ve bir oğlum daha var hayırlısı 🙈 son 2 hafta diye sabrediyorum
petunya55 MerveA2020 benimde oğlum var ikinci bebeğim inşallah saglıkla gelirler eminim hamileliği izleyeceğiz🤗😊😊vaktinde gelirler inşallah
semi29_ petunya55 bilmiyorum şu an kasılmalarım çok sık ve nstde sancım çıkıyor fakat hala açılmam yok ben de sancı hissetmiyorum bakalım şu an ertelemeye çalışıyoruz işte eğer erteleyebilirsek 38 gibi alırlar diye düşünüyorum
petunya55 ceren-123 kesinlikle bende öyle her yerim agrır oldu ve çabuk yoruluyorum😔🧚♀️benimde kızım olucak inşallah hakkımızda hayırlısı olsun saglıkla kavusalım hepimiz🥰🥰ilk heyecan bambaşka hiç olumsuz şeylere bakmayın
petunya55 semi29_ semi29_ aynen bencede 38 ideal inşallah o zamana kadar durur sizinde benimde baskım çok fazla aşşa trafıma umarım vaktinde gelir💕kg iyi demekki oğlumda daha fazlaydı bu minik
petunya55 Lagertha46 oğlumda makat gelişti ama dönemedi demekki böylesi hayırlısı dedim inşallah sizin içinde hayırlısı olsun saglıkla gelsin ☺☺