Seda_135 Aylaa123 Aylaa123 merhaba bende Çiğdem hocaya gitmeyi düşünüyorum normal doğum taraftarı mı kendisi
Aylaa123 Seda_135 evet normal doğumu destekleyen bir doktor ben sezaryen oldum ama bebeğim makat gelişti dönmedi son haftaya kadar beklemiştik