Cacaege İlk oğlumun ismi Muhammed Çınar, 2. Oğluma isim bulamadık henüz. Rica etsem kulağa hoş geleni seçer misiniz 🌸önerilere de açığım
Mini_baby Cacaege ilk oğlunuzun ismi çok uyumlu çok beğendim ama seçeneklerden sadece doğukan kulağa hoş geliyor diğerleri anlamsız tek başına güzel ama 2.isimleri uyduramadım
Mnzl2515 Cacaege ilk oğlum Muhammed zeyd ikincisi mustafa Zahid üçüncüsü yoldaoda nasip olursa Mehmet Mahir yada Mehmet saki diye düşünüyoruz,😊 belki beğendiğiniz olur
Mommy17 Cacaege Ege ismini koymak istiyorsanız ben oğluma Mert Ege ismini koydum belki sizinde hoşunuza gider
Cacaege Mini_baby çok teşekkür ederim 🌸henüz begendigimiz içimize sinen hiç yok çevreden söylenenler bunlar annem hep doğukan diyor değerlendireceğim 🌸