Leyla54 Kızlar midem delinecek gibi yanıyor içinde fokur fokur kaynayan bir şey warmis gibi oluyor çok kötüyüm elma fındık Süt karbonatlı su ne yediysem fayda etmedi sizlerinde tavsiyesi war mi deneyim ya
blackeagle Leyla54 sade maden suyu için çok iyi geliyor genelde bir de gaviscon yazdırın doktorunuza iyi geliyor
seyma0661 Leyla54 gaviscon yada rennie yazdırabilirsin başka türlü geçmiyor :( geçse de kalıcı olmuyor
Leyla54 seyma0661 ewet tam geçti diyorum ama yine başlıyor bnde bu ilaçtan yazdırayim dayanilcak gibi deil
Fyzrsln Bazen gaviscon bazen tahmin bazen ılık süt içtim en hızlı ve iyi gelen tahin oldu. Aşırı şaşırdım. İkinci sırada gaviscon son olarak ılık süt