asli- 5 aydır yaklaşık cerazette kullanıyodum emzirdigim icin doktorum hiç bırakmadan kullan demişti aralıksızkullandim ancak 1 ay oldu hapı bırakalı ama hiç adet görmedim bu normalmi kullanıp olmayan vari veya nezaman oldunuz