Evet kizlarr hep burada okuyodum dogum hikayelerini cok sukur bana da yazmak nasip oldu suan 13 gunluk olduk bile oncellikle benim riskli bi hamileligim vardi 3 4 kere kanamalarim oldu ve once de bir dusuk yapmistim son zamanlarda bebek asagi indigini farkediyodum zaten doktora gittigimizde 1,5 cm acilmam olduğunu ogrendim bebek kanala girmis ama nst de sanci cikmadi 2 3 gun sonra tekrar gittigimizde aciklik ayni cikti ama nst de sanci cikti biraz doktorum bu hafta dogum olur dedi 12 aralik persembe aksami yatmadan once nisanimin geldigini farkettim daha sonra sabah 6 da uykumdan bi agriyla uyandim dogum sancisi oldugunu farkettim cunku duzenli geliyodu 15 20 dk de bir seklinde hastaneye gittik hemen aciklik 3 cm olmus ve tabi sanci da cikti nst de 8 gibi de suyum gelmisti daha sonra oglene dogru sancilar 10 dk de bire falan dustu daha sonra 5 6 gibi 3 5 dk de bir gelmeye basladi artik nefesim kesiliyodu epidural verildi acikligim da 6 cm olmustu 20.45 de doguma girdim 7 8 cm aciklikla ilk basta nasil ikinmam gerektigini bilemedigim icin bebek gelmedi sonra ogrenince hemen kucagima aliverdim oglumu 21.07 de hatta kordonunu da esim kesti hic dikisim de olmadi 2900 gram dogdu cok sukur hic bi saglik sorunu da olmadi kuveze girmedi herkes saglikla evlatlarina kavusur insallah🙏