Bahar77777 Kızlar sol omzum yok felç gibi ağrısını dindirmek için ne yapabiliriz ya duş felan iyi gelirmi😥
Rumeysaeliz Bahar77777 bugün bende oldum çok ağrıyor hemşire çok agrirsa buz koyabilirsin demişti canım
Poncikler Bahar77777 ben cuma günü yaptırdım iki gün banyo yapma kolonyalı pamuk koy kızarır şişer dedi cumartesi gece sabaha kadar uyumadım ama geçti şükür
Baby_B Bahar77777 bende olmadi agri hic 2 dozda da soguk kompres yapabilirsinix veya parol icebilirsiniz diye biliyorum
Aleyysss000 Soğuk tut ben buz poşetini çorabın içine koyup onuda ağrıyan bölgeye bağlayıp gezdim 3 gün başka türlü geçmiyor soğuk uyuşturup hissizleştiriyor en azından
Aleyysss000 Bahar77777 hayır ya alakası yok kesinlikle buz hafifletti benim acımı zaten ebe hemşirem de aynı şeyi söyledi buz tutabilirsin dedi
Poncikler Bahar77777 bana tetenoz aşısını yapan hemşireye sordum banyo yapabilirmiyim diye hemşire de öyle demişti bana sen bilirsin yine
mervemom24 Bahar77777 duş zaten sıcak su iyi gelmez canım buz koy ama buzu da direk koyma havlu vs bişeye sarıp koy soğuk kompres gibi aşırı ağrın olursa parol içebilirsin bende bugün oldum ilk dozu çok şükür çok hafif bi ağrı var başka bişey yok
Bahar77777 mervemom24 ben yukarı kaldıramıyom ya müthiş ağrıyo gerçekten bende bugün vuruldum inşlalah 2.doz bu kadar ağrımaz
yeni_anne2 Bahar77777 ben ikisini de vurdum hiç bir şekilde yan etkisini görmedim bende mi gariplik varr acaba 😂