Kızlar merhaba, dün ve ondan iki gün önce test yatım tabi ki biliyorum çok erken ama işte .. :) ve tabi ki negatif çıktı… Bilmeyenler için kürtaj oldum ve 38 gün sonra ilk regl oldum. Hiç birşey yapmayacaktım güya ama merak ettim 16. gün test yaptım muhtemelen geç kaldım yapmak için gerçi yumurtlama dönemi gösteriyordu ama neyse silik çıkmıştı 18 inde yaptım sonra ikiside eşit gibi ama silik gibiydi tam yapamadım herhalde acaba pik mi dedim onu da çözemedim. Sonra zaten hep silindi koyulaşmadı kaçırdım ya da yumurtlamadım sanırım.. İki gündür bel ağrım var yorgunluğa veriyorum çok iş yaptım ama adet sancısı gibi de ara arada da sol kasık ağrım var. 2 gün önce gece bulantım oldu ama çok yemekten olabilir :D bide uyku durumu felan aman neyse psikolojikte olabilir hepsi :) ama ilk gebeliğimin belirtilerine benziyor.. Şu da bir gerçek ki belirti dediğim hiç bir ay kalmayıp belirti beklemediğim ay hamile kalmıştım oda ayrı mesele :) bugün akşam üstü ovülasyon yaptım pik oluyormuş ya hamileyken ona bakayım dedim silikti :( acaba halimiz ne olacak :( ?