Ahahgshrbbr
Selam canım bende 19 Aralık Perşembe günğ sezaryen doğumla bebeğimi kucağıma aldım :)
Benim kadar korkan biri var mıdır bilmiyorum son günler düşünmemeye çalışıyordum nasıl olucak ne yapıcam diye kendimi yiyip bitirdim, perşembe günü geldi çattı ve hastaneye gittik bu bir ameliyat tabiki ağrı sızı olucak sıfır ağrı bekleyemeyiz ama abartıldığı kadar değil, inan bana sezaryen hikayemi paylaşmıştım onu kopyala yapıştır yapıp seninle paylaşayım oku 🌸