MihribanEr Anneccikk_03 evet ilk doğum biraz uzun sürebiliyomuş bugün suni istediğimde açılman olmadığı için veremeyiz dedi
MihribanEr Byrmm pazartesi tekrar gideceğiz bebekte büyüme devam ediyor mu diye, normalde bu son haftalarda büyüme olmuyormuş ama bizimki atağa geçti
Aysnr91 MihribanEr yürüyüş bol hareket ardından sıcak suyun içinde oturmak çok etkili birde sakin ve loş ortamda kalabalıktan uzak olmak hormonlar açısından iyi geliyor 🌸
asenat-63 MihribanEr ben ilk doğumumda uygulamıstım aşama aşama ilerle bı anda olmaz çok acı çekersin ama yavaş yavaş yaparsan faudasını görürsun
MihribanEr Zuleyha29 ben normal için ısrarcıyım zaten bugün suni istediğimde açılman yokki nasıl verelim olmaz diyince şaşırdım
sedefyrs1101 MihribanEr Yani şöyle videonun yorumlarina bakarsanız çoğu sabahına yada gecesine doğurmuş ben 3 gün sonra doğurdum açıklığıma da çok faydası oldu yaptığım gün kasılmalarım baslamıştı 🙃
hamislikmii Kendi sancımla 18 saat sancı çekip 2 cm açıklıkla yoğun sancılar yaşadım nitekim neredeyse doğuma yakına artan sancılarn geldiği ama bebeğin başı asla kanala oturmadığı için sezeryana alındım 🤷🏼♀️ en azından benim olmasa da bebişimin istediği oldu🤍
MihribanEr hamislikmii tek olmasam veya dikişleri geç iyileşen biri olmasam böyle bişey düşünmezdim ama bebeğime bakabilmek için tüm tuşlara basıyorum
MihribanEr Aysnr91 sakin bir insanım yürüyüş ve egzersiz yapıyoruz ama bi sıcak suya oturmadım deneyeceğim su ılık mı olması gerekiyor