sednc0 Arkadaşlarım 9 hafta 4 günlüğüz sanki elimi karnıma koyunca kalp atışını hissediyorum normal mi delirdim mi yoksa 😂
seyma0661 sednc0 damar yada nabzınızdır. Bebeğin kalp atışını zaten hiçbir zaman hissedemeyiz sadece tekme vs onu da 18.haftalarda anca
Miyosss sednc0 o kendi nabzin damar atışın canm. Bebeğin nabzını ne şimdi ne de daha sonra hissetmen mümkün değil