minikbebegim06 Nafile-56 acile gidin muayene etsinler vajinal muayene derse onuda yaptırın bazen karından gözükmüyor çünkü gebelikte her türlü kanama lekelenme risktir
imcakir Nafile-56 bel ağrısı sıkıntılı gidin ihmal etmeyin. Korkutmak gibi olmasın ama benim belimin ağrıdığı gün kalbi durmuştu…..
Nafile-56 imcakir Yaaa 🥺 inan bende öyle korktum ki ömrümden ömür gitti çok şükür kese oluşmuş bol bol dinlen dedi
Nafile-56 minikbebegim06 kese oluşmuş bol bol su iç bol bol dinlen dedi 2 hafta ilişkiyi yasakladı düşük riskine karşı da fitil gibi birşey yazdı
minikbebegim06 Nafile-56 o fitili düzenli kullan olur mu günde 1 kere verdiyse gece yatmadan önce koy sabaha kadar kalsın 2 kere verdiyse de sabah koyacagin fitil icerde en az yarım saat 1 saat kadar kalsın koyunca hemen ayağa kalkma
vasmandara Doktor 12-13. haftaya kadar ilişkiyi önermedi, erken haftalarda ilişki sonrası pembe kahve lekelenme görülebiliyormuş. Çok geçmiş olsun
Fnsengul yerleşme kanaması olabilir canım. Benim 3 ay boyunca oldu ve 3 ay boyunca hem ilaç hem de hafta da bir iğne kullandım. Çok şükür sıkıntısız doğurdum. Kadın doğum doktoruna git doktorun mutlaka ilaç verecektir
minikbebegim06 Nafile-56 bol bol dinlen bol su iç iş yapma ayakta çok durma çok geçmiş olsun sağ salim kucağına almak nasip olsun 💐😊
Nafile-56 minikbebegim06 bundan sonra artık daha dikkatli olacam işte bakalım Rabbim doğru getirsin 🙏🏻❤️