Bende Şubat gibi doğum yapacağım aslında aklıma takılıyor fikir almak istiyorum bir konuda. Ankarada yaşıyoruz ama ev ısısını 22-24 tutmak gerekiyor diye biliyorum evi de buna göre ayarladım ama aklıma takılan şu bebeği tam nasıl giydirmeliyim? Aynı ilde yaşadığım bir akrabam zıbın üstüne pijama altı üstüne de tulum giydiriyor ve 2 kat çorap giydiriyor. Ben ise uzun veya kısa kollu zıbın üstüne tulum veya alt üst takım, üstüne de hırka gibi düşünmüştüm veya yelek, örneğin tek kat çorapla ayakları üşür mü? Deneyimli anneler fikir verirse çok mutlu olurum