Kızlar bebeğim bikaç haftaya kadar hep haftasından bir hafta kadar ilerideydi. Gebelik şekeri yüzünden diyet yapıyorum bugün baktığımda ölçümleri 34 haftayla uyumlu olması gerekirken 32+5 ile uyumlu çıktı. Şuan 34+3üm. Bebeğe faydası mı oldu bu diyetin zararı mı anlamadım valla. Bu arada diyete tam uymasamda açlık tokluk normal çıkıyo. Sadece bir kez cips yemiştim ve orda fırlamıştı. Sonra bi daha yemedim zaten.